Kehonpainoharjoittelua auringon alla

Täällä sitä taas ollaan, jakamassa jumppavideoita nimittäin! Eilen iski jälleen inspiraatio tehdä muutakin pihalla kuin löhöillä, joten tässäpä pukkaa nyt uutta videota. Kehonpainoharjoittelu on siitä mukavaa, ettei siihen tarvita muuta välinettä kuin oma torso ja treeni voi silti olla julmetun rankkaa. Joskus jopa rankempaa kuin perus saliharjoittelu. Se sopii kaikentasoisille kuntoilijoille, koska liikkeitä voi varioida aina oman kuntotason mukaisesti.

Ja mikä parasta, sitä voi tehdä missä vain, milloin vain. Anna mielikuvituksen lentää ja pistä kehosi liikkeelle! Ennen sitä, voit vielä ottaa vaikkapa vauhtia tästä videosta. Viisi liikettä, kierroksia niin monta kuin menee, toistoja riittävän paljon.

Untitled from avana on Vimeo.

1. Polviseisonnasta tasajalka hyppy tai nousu kyykkyyn

2. Suorille käsille punnerrus

3. Askelkyykkyhypyt

4. Kylkikierrot lankussa

5. Linkkuveitset vinoille vatsoille

Pidä hauskaa pihalla, mutta muista tarkistaa illalla punkki-tilanne! Aurinkoista päivää :)