Lomailua ja treeniä Rhodoksella <3

Kisat tältä vuodelta kisattu, nyt lomaillaan, vietetään aikaa perheen kanssa, nautitaan kesästä ja treenataan!!!
Lisäksi olisi tarkoitus ottaa muutama uusi valmennettava lisää  :) -tästä lisää Blogin loppupuolella :D

Kesän vieton aloitimme jo toukokuussa, kun lähdimme 19.5 mieheni kanssa Rhodokselle aurinkoon.
Toki hieman olin esimakua kesästä saanut jo EM-kisareissulla Espanjassa :)
Lapsia pyysimme mukaan, mutta he eivät halunneet lähteä "aurinko"lomalle. Niinpä "jouduimme" lähtemään kaksin ;)

Valitsimme hotellin, josta löytyy kuntosali sekä all inclusive, koska halusimme lomalta lepoa, aurinkoa, treeniä ja hyvää ruokaa - ja sitähän takuuvarmasti Kreikasta löytyy :)
Ja kohteena Rhodoksen kaupunki, koska 7 vuotta sitten menimme siellä naimisiin ja reissu oli täysi 10 ja paljon jäi nähtävää, koska silloin olimme siellä vain viikon...

Ja eikun matkaan....

Lentokoneessa ja perillä kohteessa :)

Hotellimme oli Rhodos Horizon Resort, jonka ns"vanha" puoli oli täysin remontoitu 2015...
Eli käytännössä Hotelli oli TÄYSIN uusi. Hotellilta löytyi 3 allas aluetta ja isolla altaalla järjestettiin monenlaista aktiviteettia - zumbaa, venyttelyä jne. Pari kertaa tuli allas zumbassa käytyäkin ;D
Hotellin valintakin osui jälleen kerran nappiin!!!

Aamupala tarjoilu oli mieletön!!

Ensin tuli otettua kananmunia erimuodossa :) -Munakasta sekä paistettuja munia.
Kreikkalaista jogurttia -natural,mansikka sekä metsamarjat ja niiden kanssa tuoreita mansikoita sekä kuivattuja hedelmiä.

Ja vielä jälkiruoaksi kahvit, juuri paistettuja lettuja, vohveleita ja Nutellaa :D nam...

Hotellin aamiainen
Ja vielä lisää aamupala tarjontaa :) Eli aamiainen oli TODELLA RUNSAS ;D
Tuoreita mansikoita, lettuja ja suklaa putous :)

Kattaukset olivat todella mielettömät ja ruoka oli hyvää :) Mutta teimmehän me tokin muutakin kun söimme :)

Rhodoksen kaupunki on siinä mielessä kiva paikka, että siellä on paljon nähtävää.
Vanhassa kaupungissa pitää aina vierailla ja maisemat ovatkin todella upeat... Ja päivässä tulikin käveltyä varmasti useita kilometrejä...

Vanhaa kaupunkia <3

Kävimme myös venereissun Lindoksella. Meno ja tulo matka meni kätevästi aurinkotuoleilla makoillen :) ja aurinkoa ottaen..
Siellä olisi päässyt myös aasilla ratsastamaan, mutta me päätimme ennemmin kävellä - vaikka olisihan sekin ollut yhdenlainen kokemus :)

Tässä Lindoksen upeita maisemia...

Päivä Lindoksella ja illalla salilla ;D

Ja tottakai salilla tuli myös käytyä. Hotelllillamme oli pieni sali, jossa treenasimme muutamia kertoja, mutta ostimme salikortit myös paikalliselle Oxygen salille.
Laskimmekin reissun lopussa, että tulihan sitä kahden viikon aikana käytyä jopa 9 kertaa salilla - mutta kun siitä hommasta tykkää niin pakkohan sinne on päästä!!!

Koskisen Teemu ja Maarit olivat tulleet Rhodokselle hieman meitä aiemmin ja heidän kanssaan käytiinkin paljon salilla ja viettämässä iltaa Via Maressa kahvilla tai viinillä ;)
He lähtivät muutamia päiviä aiemmin pois - ja yhteiskuvahan se oli pakko ottaa viimeisellä yhteisellä salireissulla :)

Viimeisen kerran Rhodoksella Teemun ja Maaritin kanssa salilla...

Olisihan sitä viihtynyt reissussa vielä pitempäänkin ja edelleenkään Rhodos ei meitä pettänyt - 10 reissu oli jälleen kerran ja eiköhän sinne mennä vielä uudestaan!!! Paikka oli muuttunut 7 vuoden aikana paljon ja aluksi tuntui että ollaanko täällä koskaan käytykään.. Toki vanha kaupunki ja sataman peurat jne. olivat tuttuja, mutta keskusta oli muuttunut yllättävän paljon. Paljon oli tullut merkkiliikkeitä ja hinnat olivat halpuneet.

Yhden pallon tötterö maksoi vain 1 euron ja paikallinen Gyros kanalla tai possulla n.2.50€
Kenkäliikkeitä oli myös paljon ja makeita hieman erikoisempia korkkareita sai hintaan 20€!!!
Toki löytyi hieman kallimpiakin :) Esim. nämä kuvan ihanuudet maksoivat n.750€

Esim. nämä merkkikengät maksoivat n.750€

Symillä kävimme myös. Paikka oli tosi romattinen ja talot olivat siellä kuin nukkekoteja ja meno tosi rauhallista.
Kävimme siellä juna-ajelulla ja meille selvisikin sillä reissulla, että oreganoa ja tinjamia kasvoi saarella runsaasti.
Symillä oli myös tosi lämmin, koska se oli sellainen pieni poukama johon ei tuullut laisinkaan.
Itse pidin kuitenkin enemmän Lindoksesta.

Symi
Tämäkin kuva Symiltä :)
Ja tässä vielä Symin maisemia

Kuviahan voisi reissusta laittaa vaikka kuinka paljon, kyllähän siellä niin hienot maisemat on <3

Tässä vielä viimeinen kuva Rhodokselta... Odotetaan bussikyytiä lentokentälle...
Aina täytyy lähteä, jotta voi tulla takaisin :) vai miten se meni!!!?

Lentokentälle lähdössä...

Nyt onkin reissusta kulunut aikaa jo 3 viikkoa ja tosiaan Rhodoksella jo välillä mietinkin, pitäisikö sittenkin lähteä Syksyllä karsintoihin ja tavoittelemaan MM-paikkaa ;) Syksyn kisoihinhan pääsisin mukaan ilman karsintoja.
Mutta sitten menisi koko vuosi ns.dietillä, kun MM-kisat ovat vasta joulukuussa ja varmasti kunto siellä ei olisi paras mahdollinen. Niinpä tulinkin siihen päätökseen, että nyt nautitaan kesästä ja treenaamisesta, panostetaan poseerauksiin ja ensi keväänä mennään uudelleen VIELÄKIN paremmassa ja tiukemmassa kunnossa ja tavoite olisi päästä uudelleen EM-kisoihin!!!

Ja tosiaan nyt otan muutaman valmennettavan lisää, eli jos haluat muokata vartaloasi, pudottaa painoa,
haluat lisää lihasmassaa tai muuten vain haluat uudet terveelliset elämäntavat, niin ota rohkeasti yhteyttä!

Voit ostaa/tutustua valmennuksen suoraan tästä!
Tai jos haluat pelkän ruokavalion ja treeniohjelman, muttet halua raportoida, löydät sen tästä!

Tai ota rohkeasti yhteyttä, heli@bodystock.fi
Tehdään yhdessä tavoitteistasi totta!!!

Seuraavassa Blogissa juttua, kuinka treenamiseen, työn ja perhe-elämän kombinaatio onnistuu <3
Niin että kaikkeen riittää aika!!! Koska tästä ollaan aina montaa eri mieltä ;)

Hyvää ja Nautinnollista Kesää kaikille!!!