My Favorite Breakfast Pancakes <3

Heippa muruset! Lauantain kunniaksi tein tänään aamupalaksi pannareita kun teki mieli jotain hyvää, helppoa ja herkullista! Näihin pannareihin ei paljoa aineksia tarvita, mutta ne vähät ainekset ovat terveellisiä ja pitävät nälän loitolla. Kirjoittelen tätä tekstiä autohuollossa odotellessani autoani tarkastuksesta ja vetelin aamupalan joskus yhdeltätoista eikä nyt puoli kolmeltakaan ole vielä nälkä ;) Vetelin kyllä toisaalta tuon setin ihan itsekseni joten ehkä silläkin on vaikutuksensa :D Mutta pidemmittä puheitta reseptiä kehiin.

Paremmat aamiaispannukakut
1,5 keskikokoista banaania
2 kananmunaa
kourallinen kaurahiutaleita
ripaus (n.1/2 tl) sormisuolaa

Laita kaikki ainekset kulhoon ja soseuta tasaiseksi sauvasekoittimella (voit käyttää myös blenderiä). Paista hyvällä pannulla lempeällä lämmöllä molemmin puolin kunnes kultaisen värisiä. Kannattaa tehdä tuollaisia pikkuisia niin tulee kauniimpia ;) Tarjoile vaikka pensasmustikoiden, mangon ja agavesiirapin kanssa! Banskupannareiden teossa kannattaa tosiaan malttaa paistaa vähän pidempään kevyemmällä lämmöllä, kuin nopeasti tosi kuumalla, muutoin lätyistä tulee mustia. Kaurahiutaleet taasen antavat pannareille hyvää rakennetta, lisäävät aamupalaan kuitua ja täyttävät vatsaa.

Mukavia herkkuhetkiä ja kivaa lauantaita!

//

Hey lovelies! I made pancakes for breakfast this morning as I felt like having something good, tasty and healthy. You don't need complicated ingredients for these pancakes but the small amount that you need is all good for you. I am writing this post at a carage where I'm getting my car checked out and I had my breakfast around 11am and I'm still not hungry at half past two in the afternoon.. This might also be due to the fact that I ate all the pancakes myself :D But we won't tell anyone right?! ;) Now without further explanations I'll get straight to the recipe!

The good for you breakfast pancakes
One and a half medium sized bananas
2 eggs
A handful of good quality oat flakes
~1/2 tea spoon kosher salt

Put all the ingredients in a mixer until smooth. Oil a non sticky frying pan and make small pancakes using medium/ light heat. This avoids your pancakes from getting a dark color as the banana can easily make this happen. Cook until golden brown. Serve your pancakes with blueberries, fresh mango and agave sirop. The oat flakes add fibre to the meal and keep you fuller longer.

Wishing you all a lovely Saturday and delicious breakfast moments over these healthy pancakes!

xx Marianne