Herkullinen vinkki aamutreenaajille !

Pikapostaus, aamun jumppakinkuille!

Treenin jälkeen tulisi syödä se päivän isoin ateria, mutta entäs jos kello on vasta 9, ja päivän treenit on jo pulkassa. Itse kun oon päässyt nyt parina aamuna jo 7 maissa treenailemaan, ei tee mieli kyllä yhtään alkaa kiskomaan lounaaksi tarkoitettua evästä naamariin, vaan mieli tekee jotain muuta kivaa tukevaa välipalaa kaffen kanssa,joten tässä yks hyvä vinkki ja NOPEA, ei tarttee aivokapasiteettia, eikä hermo pala nälkäsenä! 

Mieletön FAST-MAPLESURYP prodepannari !

Muchos bueno, helppo ja nopee annospussi sikahyvien pannareiden valmistukseen !

OHJE:

  • Laita pannu kuumenemaan !
  • Sekoita annospussi sheikkerissä maidon kanssa ohjeen mukaan (Käytin rasvatonta).
  • Odota että pannu on kuuma ja laita kookosöljyä pannulle, ala tiristää ! Sheikattuna pannaritaikina on sellasta aika tukosaa, tästä syystä nää on tosi helppo paistaa ja saat ihan just sen kokosia kun haluat.
  • Laita kaveriksi lautaselle vaikkapa banaania, omenaa, cashewpähkinöitä, tai marjoja, itse ripottelin vielä herkkusuuna cocovin kookossokeria himppasen päälle, NAM ! 
HERKUTTELE!

Siis ihan törkeen hyvää ! Kivaa päivää kaikille, nauttikaa auringosta.

-C