@HELSINKI

Palataan hetkeksi vielä viime viikonloppuiseen Helsingin reissuun! Perjantaiaamuna lähdettiin matkaan aikaisin aamulla, koska ennen festareille lähtöä meillä oli muutamia muita hoidettavia asioita Helsingin keskustassa. Kun hommat oltiin hoidettu, kierreltiin muutamissa kaupoissa, käytiin Burger Kingissä syömässä ja myöhemmin iltapäivällä käytiin pikaisesti meidän hotellilla viemässä kamat ja vaihtamassa vaatteet iltaa varten. Päästiin festarialueelle Martin Garrixin keikan aikaan ja ensimmäiseksi lähinnä kierreltiin aluetta ja nähtiin tuttuja, sekä käytiin ostamassa pari Wknd-juttua! Perjantai jatkui puoleen yöhön asti hyvän musiikin parissa, jonka jälkeen päästiin kuin päästiinkin tunnin haahuilun jälkeen takaisin keskustaan. Jäätiin vielä hetkeksi pyörimään keskustaan ja käytiin moikkaamassa pikaisesti erästä A:n kaveria ja sitten suunnattiin nopeasti suihkun kautta nukkumaan :-)

Lauantaina nukuttiin pitkään, laittauduttiin ja lähdettiin kiertelemään kaupunkia hyvän ruokapaikan toivossa. Aamupala jätettiin väliin ja ajateltiin suunnata Vapianoon lounaalle, mutta miten kävikään; Vapiano ei ollut vielä edes auki ja silti sen oven edessä oli valtavan pitkä jono.. Päätettiin hylätä se suunnitelma ja löydettiinkin sitten aika äkkiä todella ihana ja rauhallinen ravintola! Paikan nimeä en juuri nyt muista, mutta syötiin siellä superhyvää pizzaa ja päätettiin, että sinne mennään vielä joskus uudelleen! Ruoasta nauttimisen jälkeen lähdettiin jätskikioskin kautta takaisin hotellille hetkeksi lepäilemään ennen Kalasataman suuntaan lähtemistä. Päästiin hyvissä ajoin alueelle ennen sitä suurempaa ruuhkaa ja päästiin tosi hyville paikoille kuuntelemaan mm. HeavyWeightiä ja muutamia muita. Koettiin eturivissä myös Soneran järkkäämä Purpleparty tempaus ja voin sanoa, että meidän naamat sekä vaatteet oli ihan liloja sen jälkeen.. (itseasiassa en oo saanut vieläkään kaikkea lilaa väriä pois mun silloisista vaatteista, mutta ei se mitään). Lauantai sujui loppuun asti mahtavasti ja yöllä lähdettiin onnellisina, mutta niin väsyneinä Mäkkärin kautta hotellille.

Sunnuntaina oli pakko nousta vähän aikaisemmin, jotta ehdittäisiin laittaa kamat kasaan, laittaa itsemme kuntoon, sekä siivota hotellihuone ennen huoneen luovutusta. Kahdeltatoista poistuttiin hotellista kamat mukana, käytiin Picnicissä pastoilla ja myöhemmin ennen kotiin lähtöä vielä Arnoldsissa kahvilla. Iltapäivällä kolmen aikoihin meidän juna lähti takaisin kohti Kouvolaa, eikä oltais voitu olla enempää tyytyväisiä meidän ihanaan festariviikonloppuun