17 KUVAA PUHELIMEN KÄTKÖISTÄ

Istun tällä hetkellä äitini kanssa junassa ja olemme kotimatkalla takaisin Mikkeliin. Alunperin minun piti jatkaa illasta matkaa vielä Joensuuhun, mutta tulikin vähän mutkia matkaan.. Tulen kertomaan tästä meidän minilomasta lisää ensi viikolla, mutta sitä ennen haluan jakaa teille tuttuun tapaan puhelimeen kertyneitä lempparikuvia noin 3 viikon ajalta. Mukavaa viikonlopun jatkoa <3

Joululomalla kerkesin näkemään parikin kertaa ystäviäni. Tapaninpäivänä pakkasimme Niinan ja pikkuveljeni kanssa reppuun evästä ja kuumaa juotavaa, pulkan täyteen puita ja menimme lähellä olevalle laavulle paistamaan makkaraa. Nuorempana meillä oli tapana käydä samaisella laavulla useammin, mutta nyt ei oltukaan pariin vuoteen toteutettu tätä perinnettä. Vitsit, että meillä oli hauskaa!

Luminen metsä ja täysi hiljaisuus. Kuinka rauhoittavaa!

Lomalla käytiin iskän ja Aksun kanssa kannustamassa Jukurit voittoon. Voittohan sieltä napsasti ja toi peli oli muutenkin ihan sairaan mielenkiintoista katsottavaa! // Kerkesin myös nähdä pikaisesti rakasta kummityttöäni ja käytiin leikkipuistossa leikkimässä. <3

Mama. <3 Käytiin perhedinnerillä ravintola Einossa, jossa jaksettiin vetää peräti alku-, pää- ja jälkiruoat. Tollasen setin, kun sais nyt!

Oltiin lomalla toisistamme erossa peräti (heh) kolme päivää ja kerkes jo tulla kamala iksu. Zazusta muuttuu muuten kotitkotona ihan mun vanhempien koira. Hyvä, että se huomioi mua siellä ollenkaan :D

Parin viikon aikana aurinko näyttäytyi ehkä huimat 3 kertaa. Kuvan ottamispäivänä oli yli -20 astetta hrrr.. // Kävin kokeilemassa pilkkimistä pikkuveljeni kanssa (maltoin olla ehkä 5 minuuttia, mutta kuitenkin ;). Mä lähdin kotiin tyhjin käsin, mutta Aksu sai useammankin ahvenen. Pakko silti edelleen todeta, että kesällä kalastaminen on vaan niin paljon hauskempaa, kun ei tarvitse palella.

Ruoka- tai maisemakuvia tästä postauksesta ei ainakaan puutu. Tykkään jostain syystä kuvailla kaikkia herkkuannoksia, joten sorryy. Tehtiin uv vuohenjuustoburgereita, jotka oli ihan älyttömän hyviä! Vuohenjuusto on ihan mun lempparijuusto tällä hetkellä, vaikka ennen en voinut sietää sitä ollenkaan :D

Viime viikolla päästiin ystäväni kanssa vaihtamaan yli kuukauden ajalta kuulumisia syömisen ja kaupungilla kiertelyn merkeissä. <3

Sunnuntaina oli kunnon löhöilypäivä. Tein meille aamupalaksi vohveleita ja löysin netistä hauskan sitaatin "Sundays. Sleep until you are hungry. Then eat until you are sleepy." Onneksi perheessä on tuo karvainen turrikka, joka pakottaa päivittäin lenkkeilemään haha!