THROWBACK TO CANADA PART ONE

Tällä hetkellä makoilen (ainakin toivottavasti) jossakin rannalla, kirja kourassa ja vieressä joku hyvä drinkki. ;) Tämän yhden postauksen kerkesin ajastamaan teille ja päätin jakaa kuvia parin vuoden takaiselta Kanadan reissulta. Olimme siis siellä vuonna 2014 ja majoituimme kolmen viikon ajaksi Niklaksen sukulaisten luona. Todella erilainen matka, mutta nähtiin Torontoa ja sen lähiympäristöä vähän erilaisin silmin. Ihan huippua!

Menolento sujui varsin mukavasti, kun päästiin sattumalta business luokkaan New Yorkiin asti. Upea kokemus - kyllä hymyilytti :D

Ostoskeskuksissa ja OUTLET -kylissä tuli vierailtua useamman kerran. Niissä saikin kulumaan paljon rahaa ja aikaa, haha..

Kerran käytiin myös katsomassa Kanadan yöelämää. Vähän erilainen meininki kuin Suomessa. Niklas heitettiin pihalle kesken illan, sillä hänen ajokorttia epäiltiin väärennetyksi. :D

Myös Niagaran putouksilla oli pakko päästä käymään. Nähtiin nämä upeat putoukset sekä ylhäältä että veneestä.

Niklas halusi totta kai käydä Hockey Hall Of Famessa..

Elämämme ensimmäinen wine tour. Ei varmasti viimeinen, tosi hauska päivä! Ja viini oli hyvää ;)

CN-Tower oli U-P-E-A kokemus. Mentiin sinne joskus iltapäivästä ja odotimme niin kauan, että näimme Toronton valot pimeän aikaan. Ei pöllömmässä paikkaa ravintola!

Yksi päivä tuli vietettyä kauniilla hiekkarannalla, jossa ajoimme myös vesiskoottereilla. Elokuussa lämpötila kohosi jopa +30 asteeseen.

Tuona aikana tuli myös koettua hamppariyliannostus :D

Mm. Näitä asioita pääsimme kokemaan ja näkemään, mutta lisäksi paljon paljon muutakin :) Oon kyllä niin iloinen, että päätettiin toteuttaa tuo reissu!