IISEE LIME-KAMPANJA

IISEE LIME- KAMPANJA

Ensi viikosta alkaen IISEE Lime-tunnit rulettaa. Saat käyttöösi passin, johon keräät leimoja ja kymppikerran jälkeen voit osallistua arvontaan, jossa on luvassa hienoja palkintoja. Eikä tässä kaikki muitakin yllätyksiä varmasti tulee. Toiveita saa esittää Annille.

IISEE Lime on tunneista lempein, joten tunti sopii erityisesti aloittavalle sisäpyöräilyn ystävälle.Toki tunti on mainio palauttava harjoitus kenelle tahansa.

On monta hyvää syytä aloittaa spinningharrastus:

- IISEE tunnit sopivat jokaiselle, ikään, kokoon ja sukupuoleen katsomatta

- voit itse vaikuttaa treenisi haastavuuteen säätämällä vastuksen oman kuntotasosi mukaisesti

- yksinkertainen polkemistekniikka on helppoa, sillä meistä melkein kaikki osaavat pyöräillä

- sisäpyöräilyssä jokaisella on oma väline, paikka ja harjoitus, pieni hämäräkin antaa suojaa

- jos tykkäät liikkua ryhmässä, mutta kuitenkin tykkäät harjoitella omassa ”maailmassasi”

Millainen IISEE Lime on?

30 minuutin pituinen tunti on kevyt, turvallinen, helppo tunti, joka sopii meistä jokaiselle. Tunnilla poljetaan musiikin temmon mukaan, mutta ei huolta, vaikka sinulla ei olisikaan musiikkikorvaa, ohjaaja kertoo tunnin alussa rpm-lukeman ja Keiserin pyörien näytöstä näet lukeman suoraa. Tunti on yksinkertainen, mikä tarkoittaa sisäpyöräilyä joko istuen tai seisten, ilman kikkailua. IISEE Lime-tunnille tullessasi tiedät saapuvasi ensiluokkaiselle, tarkasti suunnitellulle ja turvalliselle spinningtunnille.

Mitä terveyshyötyjä saat?

Spinning sopii hyvin aerobisen kunnon kohottamiseen. Säännöllisen harjoittelun seurauksena elimistön hapenottokyky paranee ja sydän kiittää. Aerobinen harjoittelu nostaa mielialaa, rentouttaa ja pienentää stressihormonien eritystä. Jos oikein innostut treenailusta, harjoittelu lisää rasvattoman lihaskudoksen osuutta ja rasvakudoksen osuus pienenee. Harjoittelun tuloksena unesi syvenee ja on rauhallisempaa, ihannepaino on helpompi saavuttaa ja ylläpitää.

Vinkkejä tunnille tulijalle:

- ota mukaan vesipullo ja pieni pyyhe

- voit pyöräillä joko normaali sisäpelikengillä tai jäykkäpohjaisilla spinningkengillä

- leveälahkeisia pitkiä housuja ei kannata laittaa päälle, vaan kapealahkeiset verkkarit tai trikoot

- ota mukaasi aimo annos reippautta ja iloinen mieli

Tätä se tulee olemaan https://youtu.be/Ml0mKFcuYAY

Aina iloinen IISEE Lime-ohjaajamme Anni toivottaa sinut tervetulleeksi tunneillensa J.