Itku ja Ahdistus ja APU TÄHÄN

Tavarat kadoksissa, posti ei kulje, työ stressaa, kiukuttaa, äkäilen ja tiuskin. Ruoka ei maistu tai maistuu liian hyvin.

Yksi asia minun oloani helpottaa. Jooga. Saan siellä aina päänsäryn, koska kehoni on niin tukossa. Tunnilla keho alkaa aukeamaan ja tämä ilmenee minulla päänsärkynä, kovana sellaisena vasemmalla puolella. Jooga-ope sanoo, että kehoni on todella kuormittunut ja suorastaan vaatii säännöllistä joogailua. Tänään meinasin aamulla mennä, en muka ehtinyt. Sittenpä itkin stressin partaalla töissä ja ajattelin kaiken olevan pilalla. Olisiko jooga pelastanut minut tältä TUSKALTA?!

Kun stressi iskee: Älä keskity stressiin, vaan sen poistamiseen. Ajattele kaikkea kivaa, kaunista, liiku, yritä nauraa, nuku hyvin (aamulla olo on jo parempi). Entä, kun mulla stressi iski päin naamaa klo 10:30 töissä? En voi alkaa liikkumaan, enkä ainakaan voi mennä nukkumaan. Tirautan muutaman kyyneleen, raivoan poikaystävälle.

Alan ajatella ja toimia, kuinka saisin tämän stressin poistettua. Teen, toimin ja löydän ratkasin. Itken taas, mutta onnesta. Pyydän anteeksi huonoa käytöstäni. Kaikki on hyvin, vaikkakin käyn vieläkin ylikierroksilla .

Onneksi tänään alkaa LOMA.

(kuva: Heidi, 2013)

- TEA